Michaeljfoxisawesome's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
2
Cars
2006, in 3 top lists Check -
3
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
4
Cars 2
2011, in 2 top lists Check -
5
Brave
2012, in 2 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
Snow White and the Seven Dwarfs
1937, in 25 top lists Check -
8
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
9
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
10
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
11
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
12
L!fe Happens
2011, in 0 top lists Check -
13
Year One
2009, in 0 top lists Check -
14
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
15
The Box
2009, in 0 top lists Check -
16
Mary Poppins
1964, in 15 top lists Check