Mikebarny93's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
2
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
3
21 Grams
2003, in 3 top lists Check -
4
Elf
2003, in 3 top lists Check -
5
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
6
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
7
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
8
A Fish Called Wanda
1988, in 8 top lists Check -
9
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
10
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
11
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
12
The Big Bang Theory
2007, in 0 top lists Check -
13
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
14
The Descendants
2011, in 3 top lists Check -
15
Blades of Glory
2006, in 1 top list Check -
16
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
17
Brüno
2009, in 0 top lists Check -
18
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
19
Johnny English
2003, in 0 top lists Check -
20
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
21
Grown Ups
2010, in 2 top lists Check -
22
The Thing
2011, in 0 top lists Check -
23
The Lovely Bones
2009, in 0 top lists Check -
24
One Missed Call
2008, in 0 top lists Check -
25
Meet the Spartans
2008, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 34