MrsBlaileen's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
2
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
3
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
4
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
5
Star Trek Into Darkness
2013, in 2 top lists Check -
6
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
7
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
8
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
9
Batman
1989, in 9 top lists Check -
10
Ender's Game
2013, in 0 top lists Check -
11
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
12
Dragonball Evolution
2009, in 0 top lists Check -
13
Altered States
1980, in 5 top lists Check -
14
Shock Corridor
1963, in 14 top lists Check