N2tZ's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
2
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
3
Spawn
1997, in 0 top lists Check -
4
The Guest House
2012, in 0 top lists Check -
5
Heat
1995, in 23 top lists Check -
6
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
7
A Serious Man
2009, in 8 top lists Check -
8
The Experiment
2012, in 0 top lists Check -
9
Lincoln
2012, in 5 top lists Check -
10
Zombie Wars
2007, in 0 top lists Check -
11
Bring It on Again
2004, in 0 top lists Check -
12
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
13
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
14
Roma
2018, in 18 top lists -
15
Alcatraz
2018, in 0 top lists -
16
Chariots of Fire
1981, in 14 top lists Check -
17
The Gods Must Be Crazy
1980, in 2 top lists Check