Nickalive's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Conan the Barbarian
2011, in 0 top lists Check -
6
Men in Black 3
2012, in 2 top lists Check -
7
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
11
Flyboys
2006, in 0 top lists Check -
17
Knight and Day
2010, in 1 top list Check -
20
The Mechanic
2011, in 0 top lists Check -
25
Repo Men
2010, in 0 top lists Check -
29
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
42
Equilibrium
2002, in 0 top lists Check -
44
In Time
2011, in 0 top lists Check -
45
Tower Heist
2011, in 0 top lists Check -
46
Pineapple Express
2008, in 0 top lists Check -
48
Ink
2009, in 1 top list Check -
63
Cop Out
2010, in 0 top lists Check -
66
Total Recall
2012, in 1 top list Check -
67
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
2011, in 0 top lists Check -
68
Colombiana
2011, in 0 top lists Check -
76
Surrogates
2009, in 0 top lists Check -
77
Miami Vice
2006, in 4 top lists Check -
80
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check -
82
Ballistic: Ecks vs. Sever
2002, in 0 top lists Check -
86
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
87
Spy Game
2001, in 0 top lists Check -
89
The Covenant
2006, in 0 top lists Check -
96
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 42