NickLovin's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
2
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
3
Grease
1978, in 12 top lists Check -
4
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
5
Click
2006, in 3 top lists Check -
6
Casper
1995, in 2 top lists Check -
7
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
8
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
9
Ted
2012, in 2 top lists Check -
10
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
11
Mars Attacks!
1996, in 1 top list Check -
12
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
13
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
2010, in 1 top list Check -
14
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
15
The League of Extraordinary Gentlemen
2003, in 0 top lists Check -
16
Ice Age: Continental Drift
2012, in 2 top lists Check -
17
Disaster Movie
2008, in 0 top lists Check -
18
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check