Nolanpollard's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Babel
2006, in 5 top lists Check -
3
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
4
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
5
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
6
Crocodile Dundee
1986, in 5 top lists Check -
7
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
8
Crocodile Dundee II
1988, in 2 top lists Check -
9
Juno
2007, in 12 top lists Check -
10
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
11
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
12
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
13
Bad Teacher
2011, in 1 top list Check -
14
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check -
15
Incendies
2010, in 10 top lists Check