Noura's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
2
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
3
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
4
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
5
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
6
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
7
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
8
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
9
Dev.D
2009, in 0 top lists Check -
10
High School Musical 3: Senior Year
2008, in 1 top list Check -
11
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
12
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
13
The Dreamers
2003, in 4 top lists Check -
14
Crash
2004, in 4 top lists Check -
15
Jeux d'enfants
2003 — a.k.a. Love Me If You Dare, in 1 top list Check -
16
I'm Not There
2007, in 2 top lists Check -
17
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
18
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
19
Bella
2006 — a.k.a. Beauty, in 1 top list Check -
20
Gummo
1997, in 4 top lists Check -
21
Date Night
2010, in 0 top lists Check -
22
Crazy, Stupid, Love.
2011, in 0 top lists Check -
23
The Hobbit: An Unexpected Journey
2012, in 2 top lists Check -
24
Super High Me
2007, in 0 top lists Check -
25
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 29