Ornar96's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
The Punisher: Dirty Laundry
2012, in 1 top list Check -
14
United 93
2006, in 5 top lists Check -
16
American Ninja
1985, in 1 top list Check -
22
Big Momma's House
2000, in 2 top lists Check -
26
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
30
Banlieue 13
2004 — a.k.a. District B13, in 0 top lists Check -
53
Heat
1995, in 23 top lists Check -
56
2012
2009, in 2 top lists Check -
59
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
62
Prison Break
2005, in 0 top lists Check -
67
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
78
National Treasure: Book of Secrets
2007, in 2 top lists Check -
79
Miss Congeniality 2: Armed & Fabulous
2005, in 0 top lists Check -
99
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
113
300: Rise of an Empire
2014, in 1 top list Check -
115
Akira
1988, in 22 top lists Check -
116
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
117
The Karate Kid Part II
1986, in 1 top list Check -
120
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
127
The Karate Kid Part III
1989, in 0 top lists Check -
140
The Expendables 3
2014, in 1 top list Check -
149
The General
1926, in 33 top lists Check -
152
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
154
Kim Possible
2002, in 0 top lists Check -
171
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 26