Pacrat83's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
2
Up
2009, in 16 top lists Check -
3
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
4
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
5
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
6
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
7
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
8
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
9
Rushmore
1998, in 11 top lists Check -
10
Casino
1995, in 11 top lists Check -
11
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
12
The Darjeeling Limited
2007, in 2 top lists Check -
13
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
14
Elf
2003, in 3 top lists Check -
15
Troy
2004, in 3 top lists Check -
16
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
17
Sideways
2004, in 8 top lists Check -
18
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
19
Lars and the Real Girl
2007, in 1 top list Check -
20
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
21
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
22
A Walk to Remember
2002, in 0 top lists Check -
23
Clerks II
2006, in 0 top lists Check -
24
The Office
2005, in 0 top lists Check -
25
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 45