Rinbow's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
2
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Casino
1995, in 11 top lists Check -
5
Demolition Man
1993, in 1 top list Check -
6
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
7
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
8
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
9
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
10
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
11
Party Monster
2003, in 0 top lists Check -
12
Hauru no ugoku shiro
2004 — a.k.a. Howl's Moving Castle, in 18 top lists Check -
13
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
14
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
15
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
16
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check