Riotsqurrrl's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
3
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
4
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
5
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
6
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
7
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
8
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
9
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
10
Twister
1996, in 2 top lists Check -
11
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
12
Superman Returns
2006, in 4 top lists Check -
13
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
14
The Fugitive
1993, in 8 top lists Check -
15
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
16
Basic Instinct
1992, in 10 top lists Check -
17
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
18
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
19
Bolt
2008, in 2 top lists Check -
20
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
21
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
22
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
23
Grown Ups
2010, in 2 top lists Check -
24
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
25
The Firm
1993, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 67