Rotwang's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
3
Black Moon
1975, in 3 top lists Check -
5
The Box
2009, in 0 top lists Check -
6
Casshern
2004, in 0 top lists Check -
8
Impostor
2001, in 0 top lists Check -
13
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
20
4:44 Last Day on Earth
2011, in 1 top list Check -
22
Mutants
2009, in 0 top lists Check -
34
Prisoners of the Lost Universe
1983, in 0 top lists Check -
39
Blindness
2008, in 0 top lists Check -
40
RRRrrrr!!!
2004, in 0 top lists Check -
44
Just Visiting
2001, in 0 top lists Check -
53
Synchronicity
2015, in 0 top lists Check -
56
The Quiet Hour
2014, in 0 top lists Check -
73
Assassin's Creed
2016, in 1 top list Check -
106
Flatliners
2017, in 0 top lists Check -
110
The White King
2016, in 0 top lists Check