Sharibari's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
3
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
4
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
5
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check