Sleeer9's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
2
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
3
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
4
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
5
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
6
Babe
1995, in 12 top lists Check -
7
There's Something About Mary
1998, in 11 top lists Check -
8
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
9
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
10
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
11
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
12
2012
2009, in 2 top lists Check -
13
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
14
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check -
15
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
16
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
17
Sex and the City 2
2010, in 1 top list Check -
18
The Nutty Professor
1996, in 3 top lists Check -
19
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
2010, in 1 top list Check -
20
Elf
2003, in 3 top lists Check -
21
Valentine's Day
2010, in 1 top list Check -
22
Hall Pass
2011, in 0 top lists Check -
23
Psycho
1998, in 1 top list Check