So.ci.ta's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
2
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
3
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
4
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
5
Philadelphia
1993, in 4 top lists Check -
6
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
7
Antichrist
2009, in 8 top lists Check -
8
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check