ThadMeyers's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
4
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
5
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
6
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
7
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
8
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
9
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
10
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
11
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
12
Happiness
1998, in 8 top lists Check