Thatspep's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
2
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
3
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
4
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
5
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
6
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
7
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
8
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
10
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
11
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
12
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
13
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
14
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
15
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
16
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
17
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
18
Contact
1997, in 2 top lists Check -
19
Airplane II: The Sequel
1982, in 1 top list Check -
20
Dune
1984, in 4 top lists Check -
21
THX 1138
1971, in 5 top lists Check -
22
Stargate
1994, in 3 top lists Check -
23
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
24
I Heart Huckabees
2004, in 2 top lists Check -
25
Crash
2004, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 45