Undergang's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
2
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
3
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
4
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
5
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
6
300
2006, in 6 top lists Check -
7
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
8
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
9
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
10
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
11
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
12
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
13
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
14
The Village
2004, in 5 top lists Check -
15
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
16
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
17
The Patriot
2000, in 2 top lists Check -
18
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
19
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
20
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
21
Changeling
2008, in 1 top list Check