Veselk0's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
2
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
3
Resident Evil: Extinction
2007, in 0 top lists Check -
4
Resident Evil: Apocalypse
2004, in 0 top lists Check -
5
Resident Evil: Afterlife
2010, in 1 top list Check -
6
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
7
Underworld
2003, in 0 top lists Check -
8
Underworld: Evolution
2006, in 0 top lists Check -
9
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
10
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
11
A Nightmare on Elm Street
2010, in 0 top lists Check -
12
21 & Over
2013, in 0 top lists Check -
13
Repo Men
2010, in 0 top lists Check -
14
The Flintstones in Viva Rock Vegas
2000, in 0 top lists Check -
15
Cape Fear
1991, in 5 top lists Check -
16
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
17
The Great Gatsby
2013, in 2 top lists Check -
18
Ender's Game
2013, in 0 top lists Check -
19
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
20
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
21
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
22
Foxcatcher
2014, in 1 top list Check -
23
Tron
2010 — a.k.a. TRON: Legacy, in 2 top lists Check -
24
Call Me by Your Name
2017, in 11 top lists -
25
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 31