Xdefect's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
23
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
100
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
42
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
1
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
24
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
102
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
95
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
4
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
60
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
105
Incendies
2010, in 10 top lists Check -
88
Traffic
2000, in 7 top lists Check -
83
Serenity
2005, in 4 top lists Check -
28
Blood Diamond
2006, in 0 top lists Check -
35
The Passion of the Christ
2004, in 4 top lists Check -
101
Signs
2002, in 5 top lists Check -
12
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
64
Hellboy II: The Golden Army
2008, in 1 top list Check -
91
WarGames
1983, in 2 top lists Check -
2
Das Experiment
2001 — a.k.a. The Experiment, in 1 top list Check -
14
Cruising
1980, in 2 top lists Check -
27
The Book of Eli
2010, in 0 top lists Check -
115
Cabin Fever
2002, in 1 top list Check -
99
Rounders
1998, in 1 top list Check -
54
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
104
Cashback
2006, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 122