Yoggi's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
3
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
4
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
5
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
6
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
7
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
8
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
9
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
10
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
11
Road Trip
2000, in 1 top list Check -
12
Bad Taste
1987, in 6 top lists Check -
13
Saw III
2006, in 1 top list Check -
14
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
15
Saw V
2008, in 0 top lists Check -
16
The Ice Harvest
2005, in 0 top lists Check