Ludwik's favorited movies - page 3
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
51
Prisoners
2013, in 8 top lists Check -
52
Ip Man
2008, in 3 top lists Check -
53
Edge of Tomorrow
2014, in 3 top lists Check -
54
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
55
Cape Fear
1991, in 5 top lists Check -
56
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
57
From Hell
2001, in 1 top list Check -
58
Amadeus
1984, in 23 top lists Check -
59
Los ojos de Julia
2010, in 0 top lists Check -
60
In the Name of the Father
1993, in 7 top lists Check -
61
Rush
2013, in 6 top lists Check -
62
Femme Fatale
2002, in 5 top lists Check -
63
The Words
2012, in 0 top lists Check -
64
Savages
2012, in 0 top lists Check -
65
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
66
Seven Pounds
2008, in 0 top lists Check -
67
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
68
Life of Pi
2012, in 5 top lists Check -
69
Oblivion
2013, in 1 top list Check -
70
Memento
2000, in 27 top lists Check -
71
Kon-Tiki
2012, in 1 top list Check -
72
Gone Baby Gone
2007, in 1 top list Check -
73
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
74
Sanctum
2011, in 0 top lists Check -
75
We Need to Talk About Kevin
2011, in 5 top lists Check
Showing items 51 – 75 of 181