Abihamm's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
3
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
4
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
5
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
8
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
9
Arsenic and Old Lace
1944, in 9 top lists Check -
10
The Goonies
1985, in 5 top lists Check -
11
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
12
Meet Me in St. Louis
1944, in 16 top lists Check -
13
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
14
Stardust
2007, in 1 top list Check