Ajbrownies's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
3
The Kid
1921, in 17 top lists Check -
4
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
5
Source Code
2011, in 0 top lists Check -
6
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
7
Thor
2011, in 2 top lists Check -
8
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
9
National Treasure: Book of Secrets
2007, in 2 top lists Check -
10
Live Free or Die Hard
2007, in 2 top lists Check -
11
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
12
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
13
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
14
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
15
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
16
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
17
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
18
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
19
Horton Hears a Who!
2008, in 2 top lists Check -
20
Casper
1995, in 2 top lists Check -
21
The Polar Express
2004, in 2 top lists Check -
22
The Firm
1993, in 2 top lists Check -
23
Enemy of the State
1998, in 2 top lists Check -
24
A Few Good Men
1992, in 3 top lists Check -
25
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 39