Alltimejew182's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
58
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
15
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
54
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
96
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
122
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
100
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
101
Sunset Blvd.
1950 — a.k.a. Sunset Boulevard, in 35 top lists Check -
108
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
76
Lawrence of Arabia
1962, in 40 top lists Check -
49
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
87
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 18 top lists Check -
10
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
83
North by Northwest
1959, in 30 top lists Check -
6
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
127
Fa yeung nin wah
2000 — a.k.a. In the Mood for Love, in 30 top lists Check -
124
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
1
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
9
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
7
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
104
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
13
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
57
L.A. Confidential
1997, in 27 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 184