AnitnelaV's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
2
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
3
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
4
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
5
Babel
2006, in 5 top lists Check -
6
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
7
Up
2009, in 16 top lists Check -
8
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
9
Akira
1988, in 22 top lists Check -
10
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
11
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
12
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
13
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
14
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
15
Dancer in the Dark
2000, in 9 top lists Check -
16
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
17
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
18
Memento
2000, in 27 top lists Check -
19
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
20
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
21
Hotaru no haka
1988 — a.k.a. Grave of the Fireflies, in 21 top lists Check -
22
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
23
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
24
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
25
Psycho
1960, in 39 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 61