AudreysRoumi's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fall
2006, in 6 top lists Check -
2
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
3
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
4
The Virgin Suicides
1999, in 6 top lists Check -
5
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
6
Stardust
2007, in 1 top list Check -
7
Girl, Interrupted
1999, in 0 top lists Check -
8
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
9
A Single Man
2009, in 2 top lists Check -
10
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
11
Lord of War
2005, in 0 top lists Check -
12
Anastasia
1997, in 1 top list Check -
13
Spider-Man: Into the Spider-Verse
2018, in 21 top lists Check -
14
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
15
Volver
2006, in 6 top lists Check -
16
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
17
I Love You, Man
2009, in 0 top lists Check -
18
Cat on a Hot Tin Roof
1958, in 7 top lists Check