Blackhouse's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Batoru rowaiaru
2000 — a.k.a. Battle Royale, in 9 top lists Check -
2
Crash
2004, in 4 top lists Check -
3
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
4
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
5
GATTACA
1997 — a.k.a. Gattaca, in 5 top lists Check -
6
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
7
Heavy Metal in Baghdad
2007, in 0 top lists Check -
8
Nineteen Eighty-Four
1984 — a.k.a. 1984, in 3 top lists Check -
9
Paris, Texas
1984, in 21 top lists Check -
10
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
11
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
12
Strange Days
1995, in 4 top lists Check -
13
The Boat That Rocked
2009 — a.k.a. Pirate Radio, in 0 top lists Check -
14
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
15
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
16
They Live
1988, in 7 top lists Check -
17
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
18
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
19
Walk the Line
2005, in 4 top lists Check