BreakingBrak's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
The Wire
2002, in 2 top lists Check -
5
Memento
2000, in 27 top lists Check -
6
Breaking Bad
2008, in 0 top lists Check -
8
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
9
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
12
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
19
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
21
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
26
The Shield
2002, in 0 top lists Check -
37
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
51
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
54
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
57
District 9
2009, in 10 top lists Check -
58
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
64
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
68
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
69
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
70
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check