Bzuluaga86's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
182
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
183
Moonlight
2016, in 13 top lists Check -
181
The Revenant
2015, in 11 top lists Check -
180
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
179
Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance)
2014, in 8 top lists Check -
178
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
177
Lincoln
2012, in 5 top lists Check -
175
District 9
2009, in 10 top lists Check -
176
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
173
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
174
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
172
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
171
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
170
Three Kings
1999, in 4 top lists Check -
169
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
168
The Blair Witch Project
1999, in 14 top lists Check -
167
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
166
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
165
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
164
Scream
1996, in 8 top lists Check -
163
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
162
Babe
1995, in 12 top lists Check -
161
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
160
Philadelphia
1993, in 4 top lists Check -
159
Boyz n the Hood
1991, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 183