Cannip's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
4
District 9
2009, in 10 top lists Check -
5
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
6
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
7
Mean Streets
1973, in 22 top lists Check -
8
Withnail & I
1987, in 14 top lists Check -
9
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
10
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
11
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
12
Dog Day Afternoon
1975, in 23 top lists Check -
13
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
14
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
15
Seven Psychopaths
2012, in 0 top lists Check -
16
O Brother, Where Art Thou?
2000, in 6 top lists Check -
17
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
18
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
19
How to Train Your Dragon
2010, in 11 top lists Check -
20
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
21
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
22
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
23
Mary and Max.
2009 — a.k.a. Mary and Max, in 6 top lists Check -
24
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
25
Grease
1978, in 12 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 56