Carianne0027's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
13
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
17
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
18
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
22
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
31
Jaws
1975, in 27 top lists Check -
33
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
46
Saw
2004, in 6 top lists Check -
55
Strangers on a Train
1951, in 17 top lists Check -
59
Argo
2012, in 8 top lists Check -
69
Speed
1994, in 9 top lists Check -
74
Signs
2002, in 5 top lists Check -
77
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check