Catavizek's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
2
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
3
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
4
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
The Royal Tenenbaums
2001, in 8 top lists Check -
7
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
8
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
9
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
10
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
11
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
12
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
13
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
14
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
15
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
16
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
17
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
18
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
19
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
20
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
21
Mary Poppins
1964, in 15 top lists Check -
22
Alice in Wonderland
1951, in 2 top lists Check -
23
La Vida de los Peces
2010 — a.k.a. The Life of Fish, in 1 top list Check -
24
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
25
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 43