Celeste617's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
4
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
6
Alien
1979, in 30 top lists Check -
7
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
8
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
9
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
10
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
11
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
12
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
13
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
14
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
15
Twister
1996, in 2 top lists Check -
16
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
17
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
18
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
19
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
20
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
21
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
22
Babe
1995, in 12 top lists Check -
23
Cinderella Man
2005, in 2 top lists Check -
24
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
25
West Side Story
1961, in 22 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 98