Chartate94's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
3
Bridget Jones's Diary
2001, in 3 top lists Check -
4
She's the Man
2006, in 0 top lists Check -
5
Real Steel
2011, in 1 top list Check -
6
Scrubs
2001, in 0 top lists Check -
7
Valkyrie
2008, in 1 top list Check -
8
Furious 6
2013 — a.k.a. Fast & Furious 6, in 2 top lists Check -
9
Madagascar 3: Europe's Most Wanted
2012, in 3 top lists Check -
10
Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked
2011, in 2 top lists Check -
11
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
12
The Green Hornet
2011, in 1 top list Check -
13
Abduction
2011, in 0 top lists Check -
14
Blade
1998, in 2 top lists Check