Chevy_Bumblebee's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
Memento
2000, in 27 top lists Check -
5
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
6
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
7
Inception
2010, in 21 top lists Check -
8
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
9
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
10
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
11
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
12
American History X
1998, in 12 top lists Check -
13
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
14
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
15
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
16
Witness for the Prosecution
1957, in 12 top lists Check -
17
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
18
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
19
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
20
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
21
300
2006, in 6 top lists Check -
22
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
23
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
24
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
25
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 243