Davidderouck's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
2
Alien
1979, in 30 top lists Check -
3
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
4
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
5
Les diaboliques
1955 — a.k.a. Diabolique, in 21 top lists Check -
6
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
7
Frankenstein
1931, in 18 top lists Check -
8
King Kong
1933, in 26 top lists Check -
9
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
10
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens
1922 — a.k.a. Nosferatu, in 28 top lists Check -
11
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
12
Dawn of the Dead
1978, in 15 top lists Check -
13
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
14
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
15
The Birds
1963, in 18 top lists Check -
16
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
17
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
18
Freaks
1932, in 19 top lists Check -
19
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
20
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
21
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
22
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
23
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
24
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
25
The Prestige
2006, in 15 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 267