Decemberistt's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
2
Steel Magnolias
1989, in 1 top list Check -
3
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
4
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
5
There's Something About Mary
1998, in 11 top lists Check -
6
Little Children
2006, in 1 top list Check -
7
Garden State
2004, in 2 top lists Check -
8
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
9
The Little Mermaid
1989, in 8 top lists Check -
10
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
11
A League of Their Own
1992, in 5 top lists Check -
12
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
13
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
14
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
15
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
16
Drive Me Crazy
1999, in 0 top lists Check -
17
200 Cigarettes
1999, in 0 top lists Check -
18
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
19
My Cousin Vinny
1992, in 0 top lists Check -
20
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
21
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
22
Clue
1985, in 2 top lists Check -
23
Serial Mom
1994, in 2 top lists Check -
24
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
25
Wayne's World
1992, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 129