Depulent's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
2
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
3
Twin Peaks: Fire Walk with Me
1992, in 6 top lists Check -
4
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
5
Stalker
1979, in 22 top lists Check -
6
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
7
Mystery Train
1989, in 2 top lists Check -
8
Night on Earth
1991, in 4 top lists Check -
9
Broken Flowers
2005, in 2 top lists Check -
10
Solyaris
1972 — a.k.a. Solaris, in 28 top lists Check -
11
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
12
Delicatessen
1991, in 15 top lists Check -
13
Dancer in the Dark
2000, in 9 top lists Check -
14
Gummo
1997, in 4 top lists Check -
15
Mister Lonely
2007, in 0 top lists Check -
16
Tony Manero
2008, in 2 top lists Check -
17
The Passion of Darkly Noon
1995, in 0 top lists Check -
18
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
19
Paris, Texas
1984, in 21 top lists Check -
20
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
21
The Pillow Book
1995, in 4 top lists Check -
22
El club
2015 — a.k.a. The Club, in 2 top lists Check -
23
Palomita Blanca
1973 — a.k.a. Little White Dove, in 1 top list Check