Dieguinone's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Victoria
2015, in 4 top lists Check -
2
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
5
The Illusionist
2006, in 0 top lists Check -
6
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
7
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
8
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
9
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
10
X-Men: Days of Future Past
2014, in 3 top lists Check -
11
District 9
2009, in 10 top lists Check -
12
Life in a Day
2011, in 0 top lists Check -
13
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
14
The Martian
2015, in 5 top lists Check -
15
Predestination
2014, in 0 top lists Check -
16
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
17
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
18
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
19
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
20
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
21
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
22
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
23
Up
2009, in 16 top lists Check -
24
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
25
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 70