Dr_death_proof's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Joy of Painting
1983, in 0 top lists Check -
2
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
3
Lost: Dr. Linus
2010, in 0 top lists Check -
4
Sea of Love
1989, in 3 top lists Check -
5
Accepted
2006, in 0 top lists Check -
6
Amazing Stories: The Mission
1985, in 0 top lists Check -
7
Timerider: The Adventure of Lyle Swann
1982, in 0 top lists Check -
8
Aqua Teen Hunger Force: Bad Replicant
2002 Check -
9
Trolljegeren
2010 — a.k.a. Trollhunter, in 1 top list Check -
10
Crank
2006, in 0 top lists Check -
11
Clash of the Titans
1981, in 3 top lists Check -
12
My Little Pony: Friendship Is Magic
2010, in 0 top lists Check -
13
Mega Shark vs. Giant Octopus
2009, in 0 top lists Check -
14
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check