Erikpan's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Wicker Man
1973, in 13 top lists Check -
2
Exam
2009, in 0 top lists Check -
3
Gummo
1997, in 4 top lists Check -
4
Dark City
1998, in 6 top lists Check -
5
The Dark Crystal
1982, in 1 top list Check -
6
Pontypool
2008, in 3 top lists Check -
7
The Falls
1980, in 3 top lists Check -
8
Mommie Dearest
1981, in 2 top lists Check -
9
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
10
Triangle
2009, in 1 top list Check -
11
Primer
2004, in 6 top lists Check -
12
Cube
1997, in 5 top lists Check -
13
Memento
2000, in 27 top lists Check -
14
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
15
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
16
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
17
District 9
2009, in 10 top lists Check -
18
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
19
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
20
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
21
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
22
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
23
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
24
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
25
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 213