EverlastingLies's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
I Am Number Four
2011, in 0 top lists Check -
2
Jumper
2008, in 1 top list Check -
3
Taken
2008, in 2 top lists Check -
4
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
5
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
6
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
7
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
8
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
9
The Runaways
2010, in 0 top lists Check -
10
Burlesque
2010, in 0 top lists Check -
11
Speak
2004, in 0 top lists Check -
12
Remember Me
2010, in 0 top lists Check -
13
Water for Elephants
2011, in 0 top lists Check -
14
Blood and Chocolate
2007, in 0 top lists Check -
15
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
16
Inkheart
2008, in 0 top lists Check -
17
Never Back Down
2008, in 0 top lists Check -
18
Never Let Me Go
2010, in 0 top lists Check -
19
The Covenant
2006, in 0 top lists Check -
20
The Time Traveler's Wife
2009, in 0 top lists Check -
21
The Uninvited
2009, in 0 top lists Check -
22
Loft
2008, in 0 top lists Check -
23
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
24
Harry Potter and the Sorcerer's Stone
2001, in 5 top lists Check -
25
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
2004, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 67