Evil_Genius_27's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mary and Max.
2009 — a.k.a. Mary and Max, in 6 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
Dexter
2006, in 0 top lists Check -
5
Up
2009, in 16 top lists Check -
6
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
7
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
8
Dr. Horrible's Sing-Along Blog
2008, in 0 top lists Check -
9
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
10
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
11
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
12
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
13
Kureimoa
2007 — a.k.a. Claymore, in 0 top lists Check -
14
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
15
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
16
Stardust
2007, in 1 top list Check -
17
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
18
Man on Fire
2004, in 1 top list Check -
19
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
20
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
21
Sen to Chihiro no kamikakushi
2001 — a.k.a. Spirited Away, in 39 top lists Check -
22
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check