Ewp1994's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
5
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
6
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
7
Alien
1979, in 30 top lists Check -
8
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
9
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
10
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
11
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
12
District 9
2009, in 10 top lists Check -
13
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
14
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
15
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
16
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
17
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
18
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
19
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
20
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
21
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
22
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
2004, in 9 top lists Check -
23
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
24
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
25
Minority Report
2002, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 139