Finihil's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
2
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
3
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Up
2009, in 16 top lists Check -
9
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
10
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
11
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
12
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
13
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
14
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
15
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
16
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
17
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
18
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
19
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
20
Erin Brockovich
2000, in 8 top lists Check -
21
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
22
Juno
2007, in 12 top lists Check -
23
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
24
Knocked Up
2007, in 4 top lists Check -
25
The Terminal
2004, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 26