Fun Gus's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
2
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
3
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
4
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
5
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
6
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
7
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
8
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
9
Pi
1998, in 6 top lists Check -
10
C.R.A.Z.Y.
2005, in 1 top list Check -
11
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
12
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
13
Control
2007, in 1 top list Check -
14
Primer
2004, in 6 top lists Check -
15
Sideways
2004, in 8 top lists Check -
16
American Splendor
2003, in 3 top lists Check -
17
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
18
Watership Down
1978, in 4 top lists Check -
19
Nirvana Live! Tonight! Sold Out!!
1994, in 0 top lists Check -
20
Femme Fatale
2002, in 5 top lists Check -
21
Witness
1985, in 8 top lists Check -
22
Das Boot
1985, in 1 top list Check -
23
Broken Flowers
2005, in 2 top lists Check -
24
Paranoid Park
2007, in 2 top lists Check -
25
The Squid and the Whale
2005, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 290