Gleicito's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dirty Harry
1971, in 17 top lists Check -
2
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
3
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
4
Doctor Who
2005, in 0 top lists Check -
5
Rush Hour 2
2001, in 3 top lists Check -
6
The Outlaw Josey Wales
1976, in 11 top lists Check -
7
Fantastic Beasts and Where to Find Them
2016, in 2 top lists Check -
8
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check -
9
It
1990, in 1 top list Check -
10
Men in Black 3
2012, in 2 top lists Check -
11
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
12
Saturday Night Fever
1977, in 13 top lists Check -
13
Rio
2011, in 2 top lists Check -
14
Angel Heart
1987, in 4 top lists Check -
15
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check -
16
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
17
Hairspray
2007, in 2 top lists Check -
18
The Karate Kid
2010, in 2 top lists Check -
19
Over the Hedge
2006, in 2 top lists Check -
20
Hotel Transylvania
2012, in 2 top lists Check -
21
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
22
The Circus
1928, in 10 top lists Check -
23
Limelight
1952, in 12 top lists Check -
24
Split
2016, in 4 top lists Check -
25
Batman: Mask of the Phantasm
1993, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 247