Heloisa's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Harry Potter and the Goblet of Fire
2005, in 4 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Up
2009, in 16 top lists Check -
4
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
5
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
6
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
7
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
8
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
9
300
2006, in 6 top lists Check -
10
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
11
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
12
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
13
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
14
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
15
The Mummy
1999, in 4 top lists Check -
16
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
17
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
18
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
19
A Christmas Carol
2009, in 2 top lists Check -
20
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
21
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
22
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
23
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
24
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
25
Mulan
1998, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 43